Известие

Collapse
No announcement yet.

потъна ми съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колеги здравейте, да Ви питам...два пъти ми се случи педала на съединителя да не връща докрай.
    Течност не губи, скоростите си влизат...доколкото разбрах от прочетеното ако е цилиндърчето на скоростната кутия, ще губи течност, а на горната помпа (тази в купето), може да губи, може и да не губи...Дали нещо не е заял тоя пуст педал...или горната помпа е тръгнала.
    Колата е дизел, 1.9
    Гледах цените, горната е нещо от рода на 70лв!
    Дали да го сменям смело или да изчакам да почне да пада педала по-често!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #32
      Колега и аз имам подобен проблем на твоя.Нямам проблем със скоростите.влизат си нормално,течноста не е мръднала,никъде няма теч.Но вечер като остава колата на сутринта педала на съидинителя е наи долу и трябва да го повдигна с крак.После нямам никакви ядове.Сменял съм миналата година съидинителя,правиха ми профилактика на скоростите.Но не знам как да оправа този проблем
      Last edited by stefoo; d.m.y г., 09:57.
      sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
      Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
        Колега и аз имам подобен проблем на твоя.Нямам проблем със скоростите.влизат си нормално,течноста не е мръднала,никъде няма теч.Но вечер като остава колата на сутринта оедала на съидинителя е наи долу и трябва да го повдигна с крак.После нямам никакви ядове.Сменял съм миналата година съидинителя,правиха ми профилактика на скоростите.Но не знам как да оправа този проблем
        Помпата на педала на съединителя, вътре в купето - нова

        Comment


        • #34
          Да.И двамата колеги са за смяна на горната помпа.Почнала е да прехвърля през гумичките.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #35
            При мен се случи на -4 градуса, при задържане на съединителя повечко, иначе никога сам не е падал...
            Интересува ме сега така ли да карам докато почне да пада по често, поне веднъж на ден или да го сменям веднага...казаха ми, че след смямата му педала ще омекне още доста, по-мазно и леко ще се натиска.
            Гледам в един сайт Метали, италианска, става ли като марка!?
            дайте съвети моля дали да го сменям или да изчакам да почне да пада!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              При мен се случи на -4 градуса, при задържане на съединителя повечко, иначе никога сам не е падал...
              Интересува ме сега така ли да карам докато почне да пада по често, поне веднъж на ден или да го сменям веднага...казаха ми, че след смямата му педала ще омекне още доста, по-мазно и леко ще се натиска.
              Гледам в един сайт Метали, италианска, става ли като марка!?
              дайте съвети моля дали да го сменям или да изчакам да почне да пада!
              Сменяй, да не те остави на някой светофар, караш на реанимация

              Comment


              • #37
                Ок, а какво ще кажете за марката Метали, става ли?!
                И дали е истина, че след смяна педала се движи по мазно!?
                Благодаря на всички!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Ок, а какво ще кажете за марката Метали, става ли?!
                  И дали е истина, че след смяна педала се движи по мазно!?
                  Благодаря на всички!
                  За марката нищо конкретно не мога да кажа, но със сигурност след смяна на комплект съеденител колата ще стане по-приятна за каране...

                  Comment


                  • #39
                    А, съединителя си е ок засега, не е като нов от магазина...но е тестван и си е чук...
                    Днес проверявах в магазините за помпа...някой да каже нещо за марки и за една МАЛО, това става ли, как е...не искам да я сменя и след месец да има проблем!

                    Пичове, къде се намира точно тая пуста пружинка, около педала на съединителя. гледах днес и нищо не видях.
                    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 22:44.
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #40
                      Колеги и аз да използвам темата за да не отварям нова. Колата ми е 156 1.8 и от няколко дни имам проблем със съединителя, както колегите са описали в предните постове (в началото педала пропадаше и след напомпване се оправяше, но вече нищо не помага). Доста прочетох и понеже имам някои налични части започнах да сменям подред (забравих да спомена, че колата няма от никъде и никакви течове на спирачна течност). Смених горна помпа (помпата при педала), маркучите (и двата) и онова кръглото цилиндърче, в което, единия маркуч влиза, а другия излиза и отива в лагер-помпата. Остана единсвено тая скапана лагер-помпа (само нея нямам за резерва) и си мисля, че просто няма от какво да е. Всичко друго смених. Та искам просто да кажете и вие какво мислите, дали нещо не пропускам, и да ме ориентирате за цена на лагер-помпа (защото си мисля че няма да ми се размине смяната), и ако някой колега може да я вземе отнякъде с отстъпка, ще съм много благодарен. Предварително благодаря.
                      Alfa Romeo 156 1.8 - Black Pearl

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kilara8 Покажи съобщение
                        Колеги и аз да използвам темата за да не отварям нова. Колата ми е 156 1.8 и от няколко дни имам проблем със съединителя, както колегите са описали в предните постове (в началото педала пропадаше и след напомпване се оправяше, но вече нищо не помага). Доста прочетох и понеже имам някои налични части започнах да сменям подред (забравих да спомена, че колата няма от никъде и никакви течове на спирачна течност). Смених горна помпа (помпата при педала), маркучите (и двата) и онова кръглото цилиндърче, в което, единия маркуч влиза, а другия излиза и отива в лагер-помпата. Остана единсвено тая скапана лагер-помпа (само нея нямам за резерва) и си мисля, че просто няма от какво да е. Всичко друго смених. Та искам просто да кажете и вие какво мислите, дали нещо не пропускам, и да ме ориентирате за цена на лагер-помпа (защото си мисля че няма да ми се размине смяната), и ако някой колега може да я вземе отнякъде с отстъпка, ще съм много благодарен. Предварително благодаря.
                        Имаш ЛС
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment

                        Working...
                        X